Kjøpsvilkår
1. Parter
Selger: Dicetrolls, org.nr.930697214. heretter omtalt som «Selger».
Kjøper: Den personen som foretar en bestilling eller kjøper en vare fra Selger, heretter omtalt som «Kjøper».
2. Betaling
Betaling skjer ved bestilling (ved nettkjøp) eller ved overlevering av varen (ved fysisk salg). Selger aksepterer følgende betalingsmetoder:
-
Kortbetaling (via godkjent betalingsterminal eller nettbetaling)
-
Kontanter (kun ved fysisk salg)
3. Levering
Ved nettkjøp leveres varene med [f.eks. Posten/Bring/Helthjem], normalt innen 2–5 virkedager etter bestilling.
Ved fysisk kjøp overleveres varen direkte ved betaling. Selger tar ikke ansvar for forsinkelser forårsaket av tredjepartsleverandører.
4. Angrerett
Ved kjøp via nett eller telefon har Kjøper rett til å angre kjøpet innen 14 dager etter mottatt vare, jf. angrerettloven. For å benytte angreretten må Kjøper gi skriftlig beskjed til Selger innen fristen. Varen må returneres i original stand og emballasje. Kjøper betaler returfrakt.
Ved fysisk kjøp (stand, marked osv.) gjelder ikke angreretten med mindre Selger eksplisitt tilbyr dette.
5. Retur
Ved retur grunnet angrerett eller feilbestilling må varen returneres ubrukt og i original emballasje. Kjøper står for returkostnader med mindre annet er avtalt. Når varen er mottatt og godkjent, refunderes kjøpsbeløpet innen 7 virkedager.
6. Personvernopplysninger
Vi samler kun inn nødvendige opplysninger for å gjennomføre kjøpet, som navn, kontaktinfo og leveringsadresse. Opplysningene behandles konfidensielt og deles ikke med tredjeparter uten samtykke. Du har rett til innsyn, retting og sletting av data. Kontakt oss for spørsmål.
7. Reklamasjon
Ved feil eller mangler på varen har Kjøper rett til å reklamere i henhold til forbrukerkjøpsloven. Reklamasjon må fremsettes innen rimelig tid etter at feilen ble oppdaget, og senest innen 2 år (eventuelt 5 år for varer ment å vare vesentlig lenger).
Ved godkjent reklamasjon dekker Selger alle kostnader, inkludert frakt.
8. Konfliktløsning
Ved tvist mellom partene skal partene først forsøke å løse saken i minnelighet. Hvis dette ikke fører frem, kan Kjøper bringe saken inn for Forbrukerrådet eller behandles i henhold til norsk lov ved Selgers verneting.


